Malmö mot Norrland 4-0


Varför jag inte bor i Norrland:
  • Det är 4 grader där när det är 24 grader i Malmö.
  • Man kan köra 35 mil utan att landskapet förändras ett ögonblick.
  • Användning av tolk är alldeles för ofta tillrådligt.
  • Haparanda är nästan Finland upptäckte jag när jag gick fel och alla plötsligt lät som ett avsnitt av Moi Mukkulat. Lite obehagligt så jag skyndade mig mot närmaste stolta, svenska fana och hastade över gränsen till Svea igen. Ännu ett skäl att inte bo i Norrland.

Mårten, Shittys ex, blev kidnappad i Idol igår så nu vet jag vem jag håller på i år. Jag undrar bara varför han drack öl på Lilla Torg av alla ställen?

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601945



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0