Röster genom väggen

Jag bor vägg i vägg med C&K. Det gjorde jag innan också. Då hördes de inte så mycket. Nu undrar jag lite varför jag lämnade kalaset och gick hem. (Kanske för att man var lite trött och tog en tupplur vid niotiden..) Men så hör man dem alla genom väggen och det är nästan som att vara där. Trevligt att Jofi flyttat hit. Jag kan se in i hans kök från mitt.

Imorgon bär det av till obygden på Österlen. Kollektivtrafiken Malmö - Skillinge är under all kritik på gott ont. Ont för att jag måste åka lite för tidigt. Gott för att jag måste åka hem ganska tidigt på söndag. Lite ont igen dock eftersom ett byte är ankomst och avgång samma klockslag. Jag tänker anta att bussarna väntar in varandra. Annars dröjer det tills jag är i La Malmö igen och tvivlar på att Borrby är mer spännande än det brukar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0