Fotboll

Det här med att stiga upp halv sju för att man tror att man ska få mer gjort under dagen är ju bara lögn. Det slutar alltid med att jag somnar i soffan mitt på dan och sen är man bara ett korkat mähä hela eftermiddagen.

Igår var det som sagt fotboll för första gången och jag och Blem kunde mycket nöjda konstatera att delar av våra nyvunna kunskaper kom väl till plats. Det var även första gången jag satte fötterna på en stadion.. Annars är väl det största intrycket en fråga: Hur lyckas man som domare komma i vägen för bollen tre gånger under en halvlek? Och bara när Malmö hade bollen?

Jag har för övrigt en väninna som när hon var 19 kallades för en fotboll med hår av sin pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0