Griserier

I fredags hade herrskapet på andra sidan väggen Grisfest. Och grisigt blev det, men då hade jag redan gått hem till mina öronproppar. Så jag missade alla skandaler och tonårsfyllerier. Men trevligt var det ändå!

Efter en sväng till Helsingborg på en traineeuttagning grabbade jag och Cissi varsin flaska vin, köpte indiskt och sökte upp ett mindre nyktert gäng i Folkets park. Joel var i vanlig ordning för säsongen rödbränd, Kringlan tokfull och Fibbe utslagen. Efter parken fortsatte vi vinandet med ost hemma, fast då bytte vi ut Joel och Fibbe mot Erik och Fritte. De var nyktrare. Benke anslöt sig också till vårt lilla samkväm en stund.

Annars har det mest varit sol. Och då är man ute.



Så här ser man ut om man druckit öl på trampbåt i kanalen en hel dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0