Debaser, Streisand - hårfin skillnad

Förra helgen lovade Cissi och jag varandra att vi inte skulle gå till debaser den här veckan. Vakterna hade i all vänlighet småhånat oss lite och en av bartendrarna var lite för snabb med att ge oss uppmärksamhet i baren. Så vi kände att det kanske inte skulle vara helt fel att gå någon annanstans nästa helg.

I fredags följde jag därför inte med dit, utan stannade kvar på Marcus födelsedagskalas lite längre istället. Cissi misslyckades dock denna kväll. Igår åkte jag ut till Lödde och fick först demonstrerat en handfull anledningar till varför det är ganska skönt att man inte har barn ändå, men sen var Vilda gosig ändå så det gick väl på ett ut. I Lödde är utelivet sådär så Ninni och jag nöjde oss med att inmundiga flytande ohälsosamheter i soffan med tvn påslagen. Vi såg en gammal film som gick ut på att det på ett hotell var fyra personer som hade likadana väskor. En av dem innehöll juveler, en topphemliga dokument, en stenar och en kläder och gissa om det förväxlades! Ojojoj, det var tjuvar som stal väskor åt höger och vänster och alldeles fel och fram och tillbaka och Barbara Streisand som utgav sig för att vara en mans fästmö så det blev kaos där med. Ingen ordning alls.

På det stora hela en helg som i sina beståndsdelarinte skilde sig mycket från när man är på debaser: Alkohol och folk som vill trycka sig upp mot en och vara väldigt väldigt nära (Vilda/diverse män).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0