Snart kan man slänga ut granen

Jag har tidigare gnällt om SR och deras ovilja mot att låta mig lyssna på deras radio. Jag i likhet med säkert hur många som helst har inte Windows Media Player. Så söker man på det och ser att de har någon version som ska funka med Mac, men det gör den inte. Spelaren går inte ens att öppna för installation. Frågan är dock varför en del program och i vissa fall till och med kanaler endast sänds i detta enda format? Ibland är det ganska positivt dock. Nu har jag inte kunnat lyssna på jullåtskanalen så jag har sluppit massor av undermålig musik. Man ska vara glad för det lilla, det är ju jul.



Kommentarer
Postat av: Bo

Installera Flip4mac, då kan man lyssna på wmv-filer.

2009-12-25 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0