Imorgon är en annan dag

Jag, i likhet med de flesta andra, gillar att skjuta saker framför mig och det brukar funka ganska bra. Lite värre är det när man upptäcker att man visst ska ha gjort en inlämningsuppgift till på söndag och inte ens skaffat böckerna än. Så det får bli morgondagens projekt att ta sig till bibblan..

Det var ju säsongspremiär för quizen igår och kobrorna gjorde som vanligt en strålande insats och hamnade på bronsplats med blott två poäng från vinnarna! Lite grumlig blev bägaren dock när det visade sig att pirayorna hade tuggit oss lite i svansen och fått ett poäng mer. Nästa gång tar vi dem!

Det här med att leta lägenhet är förbannat tråkigt. Så tråkigt att jag funderar på att byta med Kringlan & Cissis andra väggrannar tillika Lisas mittemotgrannar bara för att slippa allt klydd. Får väl bestämma mig i veckan så det blir någon ordning nån gång.

Kungskobran kan bli upp till 6m lång. Vi är längre om man slår ihop oss.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, bäst ni är vaksamma. Visst har ni giftet men våra tänder är dock små men sylvassa!

2009-01-29 @ 00:36:49
URL: http://viscera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0