Att visa könsorgan

Efter att ha sett Mff:s formidabla uppvisning i hur man totalt kan dominera en match i 92 minuter utan att göra ett enda mål begav Lisa, Fritte och jag oss till På besök. Där fick komikerna fram betydligt fler poäng än fotbollsspelarna. Efteråt var det tydligen visa ollon mot pung utanför stället. Varför detta gjordes egentlgen förstod jag dock aldrig riktigt. I väntan på nytt toapapper kom Aron och ville kissa. När jag påpekade att pappret var slut menade han att det inte gjorde något eftersom han ju är omskuren. Logiken i det gick förbi mig. Då erbjöd han sig att demonstrera det. Jag uppmuntrade inte till denna kroppsliga öppenhet utan valde att ta honom på orden istället. Är fortfarande tveksam dock.



Kommentarer
Postat av: b.k.a.

Lite märkligt. Trodde förhuden var till för att torka sig med.

2009-08-01 @ 01:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0