Någon som vill slicka mina tår?

MIn syster är rolig. Häromdagen drack hon vin som troligtvis var lite dåligt (som ett under klarade både jag och Sven oss) och därför orsakade viss irritation i slemhinnorna i magen och i slutändan ledde till att det kom upp igen. Svenne var en vad de flesta skulle säga exemplarisk pojkvän vid tillfället och torkade upp det som missat toaletten, klädde av  och bäddade ner henne. Två minuter senare kommer hon ut i vardagsrummet där vi våghalsiga som vi var fortsatte inmundiga det röda. Hon böjer sig över Sven och viskar "Jag hatar dig" och lämnar rummet. Jag förstår henne. Sven hade verkligen uppfört sig illa. Ytterligare ett par minuter senare hör vi ett duns följt av duff-duff-duff från sovrummet. Då har flickan inte bara trillat ur sängen utan även in under den. Vi tyckte hon låg bra där.

Följande dag när systern var kontaktbar igen åkte vi till Grönan. Sven som så många andra män rädd för karuseller
rörde sig vidare. Han slöt upp igen när vi lite drygt sju timmar senare kände att det nog fick vara slut på det roliga om vi skulle hinna dricka öl också. Det hann vi. Sen dansade vi. Det är inte ofta Taube trycks in mellan en twist-låt och Broder Daniel, men det händer. Tydligen. Och det kan konstateras att köttmarknaden är på en helt annan nivå i huvudstaden.

På fredagen var vi iväg på ett ställe utomhus där mina fötter massakrerades av mina skor. Följdriktigt tog jag av mig dem när vi skulle hemåt. Sven förklarade dock att ingen någonsin skulle vilja slicka på mina tår om jag gick barfota i tunnelbanan. Kändes okej för mig. Brukar inte ha någon längre kö av män som vill det ändå.


Igår fick vi plötsligt en rumpa mellan oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0