Kaffekask

I fredags hade jag kundvagnsrace med Vilda på ICA. Eller hon hade en minikundvagn och satte fart rakt mot staplade glasburkar och jag sprang efter och stoppade henne i sista sekunden. Gång på gång. Om jag haft bara hälften av en tvåårings energi skulle jag få så fantastiskt mycket gjort. Man kan ju alltid önska.

På lördagen hade Daniel kalas. Han fick bara två pepparkvarnar till Bos stora besvikelse. Fulle tyckte kaffet var för varmt och istället för att låta det svalna eller hälla i mjölk lät han flaskan klucka ut vodka tills lämplig temperatur uppnåddes. Behöver jag säga att kaffet i färgen då påminde mer om te?

Igår slutligen var det fotboll. Det var lite tal om att Shitty coh Sven skulle följa med, men så blev det inte. Sven var väl rädd att bli alltför utmobbad när Djurgården förlorade. Tog en sväng till Lomma på kvällen och där fick jag rabatt på pizzan tack vare min fina MFF-topp.


MFF-Djurgården 2-1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0