Kureishi

Idag var jag i Helsingborg och diskuterade min brist på förtroende för andra människor, omtänksamhet och lite annat sympatiskt. Det gick bra. Nästa vecka får jag veta om jag ska pendla till Landskrona eller Skurup det närmaste året.

På tåget glömde jag helt att titta på rapsen. Jag har sagt det förut, men det är ju bara så att rapsfält är så vackert! Iaf så läste jag Something to Tell You och den är bland det bästa jag läst den senaste tiden! Hanif Kureishi är så mycket bättre än jag mindes honom. Sammanfattande ord om boken: en man, ett mord, sex, droger, perversioner, föräldraskap, relationer. Utmärkta ingredienser att bygga en roman om en psykoterapeut på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0