Eon tycker jag inte om

Varje gång jag får en elräkning blir jag väldigt misstänksam och kollar på specificeringen. Varje gång förstår jag ingenting. Mer än att de vill ha hutlöst mycket pengar av mig. Jag förstår bara inte vad det är som drar el. Katterna måste ha tända-släcka-tända-släcka-fest med strömbrytarna hela dagarna när jag är borta. Kanske de öppnar kylen och frysen om och om igen också som ett litet skoj. Något är det iaf. Frågan man kanske borde ställa sig är hur lång tid det tar innan synen försämras om man använder värmeljus från ikea isf energilampor och dimrar. Lönar det sig på sikt ändå? Man kan ju köpa glasögon på närmaste statoil för några tior. Värt att fundera över iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0