Lite gnäll och sådär

Jag sov tolv timmar i sträck inatt. Det är väldigt länge, särskilt om man inte är sjuk. Jag hade dock fortfarande ont i huvudet när jag vaknade så nu är jag inne på sjätte huvudvärksdagen i rad. Apoteket är en av de vanligaste butiker jag går till det här året verkar det som. Jag har inte så stora åsikter om avmonopoliserandet egentligen, mer än att det fungerar uselt i väldigt många andra länder. Iaf om man vill ha någon sorts avskildhet när man ska hämta ut receptbelagd medicin eller om man vill ha information om den. Men det är ju inte så viktiga saker.

För den som inte undrar eller bryr sig kan jag berätta att mitt knä snart har återgått till det normala och att det med lite tur kanske tom blir lite dans ikväll, men det kan vara att vara för optimistisk. Det är stor koncentration av elvenare i stan ikväll så om man känner att man inte orkar med oss i grupp, otur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0