Jag är dum i huvet

En mycket otrevlig person stal ju min cykel för ett tag sen, vilket jag också har gnällt om till leda. Nu när jag åter kan röra mig utanför lägenheten (jag går inte ens de 400 m till konsum, cykel it is) är det en lättnad på alla plan utom det ekonomiska. Men jag var snabb med att skicka in papperna till självriskförsäkringen och idag fick jag också svar från dem. Snabbt, smidigt, bra och visst ska jag få pengarna om jag bara lämnar in alla uppgifter för naturligtvis är det något man har missat. Och vad är det då för handling jag har glömt skicka in? Jo, eftersom jag är dum i huvet har jag undlåtit att ge dem mitt kontonr. Dum i huvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0