Onödigt nagelvetande

Jag gillar att måla naglarna för tillfället. Gärna i färger som syns. Rött, cerise, bra färger. Mina naglar är inte som mitt hår. När jag var fjorton fick jag den briljanta idén att tona håret svart. Tona. Inte färga. Det gick sådär. Jag blev svarthårig och såg för jävlig ut. Vinterhalvåret är en blandning av spöke och vitare än papper om man ser till min hy så det svarta till det och sen inte tillräckligt mörka bryn och ögon blev inte fagert. Och färgen släppte naturligtvis inte. Till slut klipptes håret av. Så är inte mina naglar iaf. De klarar sig ganska bra. Men om de blir missfärgade har jag (Cissi, Kristin här kommer det utlovade lacket) en blå flaska med guldlock som heter Sally Hansen Miracle Cure som stärker naglarna samtidigt som det tar bort röktantsfärgen. Bra grejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0