Två feta damer

Jag har en ny favorit nu, Two fat ladies på åttan. Det är två feta, fula och mycket obehagliga engelska damer som småsnorar när de bakar och skämtar om hur vackra de kommer bli när de ska göra en ansiktsmask senare mot kvällen. De hånar också amerikaner och överväger att använda bh:n som korg när de är på en bondgård och köper ägg. Att de är för feta för att orka gå hem från farmen är en självklarhet att gnälla över. De sjunger också. Det är fantastiskt. Men jag vet inte om jag klarar att se det igen. Jag har inga planer på att banta och det känns som det enda naturliga att göra när man tittar.



Kommentarer
Postat av: Josefinito

Du vet att en av dom är död va?

2009-10-14 @ 15:25:10
Postat av: Teresa

Det visste jag verkligen inte! Jaja, man måste få håna de döda också. Särskilt om de var tjocka i livet.

2009-10-14 @ 15:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0