Vad har rätt att leva?

När jag var i Stockholmo för ett par veckor sedan lunchade jag med Anna. Hon hade en liten egenhet som gjorde att hennes flytt från fyran östra till västra på Dacke var ganska positiv ändå. Hon tyckte att allt hade rätt att leva. Jo, det har man all rätt att tycka, men när det yttrade sig i att hon istället för att göra sig av med mjölbaggar hon hittade placerade dem på en krukväxt i köksfönstret rådde det minst sagt delade meningar i frågan. När hon bytte korridor flyttade krypen med henne och på vår sida var vi av med problemet resten av tiden jag bodde på Smålands. Jag tror inte att hon visar alla djur den välviljan längre. På lunchen åt hon fisk iaf.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, haha, jag minns! :)

2009-10-26 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0