Man skulle ha varit där

Jag hade som ursprunglig plan att åka in till Lund och gå på Prickprick, men lite förklenad av flussen höll jag mig som sagt kvar på hemmaplan och kollade fotbollen istället. Det visade sig vara både en vinst och förlust. Vinst eftersom jag om jag hade stannat halva natten så som kvällen påbjöd hade jag idag 1) inte haft någon röst alls 2) inte hunnit fila klart på mina tal 3) ja, det var väl de två bara. Förlust eftersom komikerna kuppade Börén och gjorde allt precis som de själva ville istället. Rapporten från Cissi talar om sex timmars skämtande, pianospel, gästspel från diverse folk, trofast publik som inte gick hem trots att det höll på in på småtimmarna, påhopp (mer eller mindre befogade) etc etc. Man skulle ha varit där. Ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0