Ett socialt experiment

Idag åker jag till Skillinge och firar påsk med Fulle och farföräldrarna efter att Tradera har vägrat göra mig till lags, till exempel genom att inte hänga sig. Det blir nog bra på Österlen med. Jag tänker mig att jag ska prova något spännande, att inte ha med mig datorn. Alltså, vara utan dator i hela två dagar. Går det? Kommer jag ha mer att säga min familj när jag inte hela tiden letar nät att fulsurfa på? Kommer det inmundigas mer snaps? Mer godis? Spelas mer kort? Jobbas mer i trädgården? Vem vet? Den stora frågan är dock naturligtvis om jag kommer låta bli att försöka kolla fb på mobilen. Med tanke på den ytterst bristfälliga täckningen, åtminstone om man är intresserad av svenskt nät, ökar oddsen för att jag håller mig till sms. Spännande spännande det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0