Gnällerier

Så har jag en sån där dag där man bara går omkring (eller det kanske är en överdrift rörelsemässigt) och är bitter. Det var inte direkt någon överraskning att jag inte skulle bli imponerad av denna tisdag när jag för andra natten i rad inte lyckades somna förrän klockan var alldeles för många timmar över tolv. Om jag inte hade tänkt skolka redan hade jag gjort det. Nu hade jag en anledning att inte ta tåget till Skurup. Det innebar naturligtvis inte att jag fick sova sådär trevligt tills man är utvilad, utan jag steg upp lika tidigt ändå och fick använda mina hjärnceller på jobbet. Det gick bra, med kaffe till hjälp, men när jag kom hem vid lunch började min hjärna sluta fungera på riktigt. Vad jag tänker på och som valfri människa gärna får lösa åt mig är vad jag egentligen ska hitta på efter den 11 juni. Förslag? Nej, trodde inte det heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0