Kylgnäll

Jag ska träna om en halvtimme. Om jag tar mig samman vill säga. Jag är fortfarande frusen sen jag var ute i kylblåsten för ett par timmar sen. Ny jacka som är varm hade jag på mig och den funkade bra om det inte varit för vinden som med hög intensitet ondskefullt letade sig in innanför kragen. Jag är också lite osäker på cykelväglaget. Risken att man förfryser sig alldeles om man går är ju definitivt påtaglig.

Jag tittade på skor också, några som är lite mindre klumpiga än gummistövlar med raggsockor. Det gick sådär. Eller jag hittade en hel del snajdiga på Scorett, men jag tror inte att de går igenom mammas julklappsöga några av dem. För kalla och opraktiska skulle nog hon säga. Jag tror ju egentligen mer på väder efter kläder, men det finns tydligen andra som säger tvärtom och då är det kört från början.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0