Planer för dagen

Idag är det nyårsafton. Jag inledde firandet med te och after eight till frukost. Konstaterade att två stycken hade kommenterat Svens porrsurfande på min dator. Porrsurfande och porrsurfande iofs. Johanna fick The Big Penis Diary av honom i julklapp. Så han sökte runt på liknande kalendrar och böcker. Ger konstiga träffar.

Frukosten följs nog upp med kaffe och kaka sen. Ut och köpa lite mat till ikväll. Åkte i vanlig ordning på huvudrätten. Efter att jag bestämt mig för canneloni kom jag på att glutenfreaket ska vara med. Han får samma fast utan pasta, får hitta något annat att rulla fyllningen i, kanske squash. Lisa visste inte att han skulle komma så hon har förberett efterrätt som han inte tål, men jag har som sagt after eight hemma. Och päron. Han ska nog klara sig, det gjorde man ju på 80-talet.

Lite senare kanske något mer matbetonat som pannkaka. Funderar på det här med kläder till kvällen. Klänningar har jag så det är inget problem, vet vad jag ska ha också tror jag. Mer det här med strumpor. Kallt att trava omkring i natten med bara nylonisar. Kanske om man kör dubbla, eller med de hålmönstrade jag har.

Katterna får whiskas eller pussi till middag. Pussi blir det om de själva får välja. Nu kräktes Nymfen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0