Min morbror sängvätaren

Vuxna människor brukar inte kissa i sängen. I synnerhet inte nyktra. Första gången jag misstänkte Johan för att göra detta var i fredags morse. Jag hörde ett skvalande ljud från vardagsrummet och tänkte omedelbart att det var han. Sekunden efter insåg jag att det naturligtvis var en av katterna som valt att gå på toa på ett sandtunt område i lådan. Ett par dar senare var strilandet i full gång igen och min övertygelse om att det var Johan var lika direkt denna gång. Men icke. Senaste gången var imorse. Jag skulle ta handkräm på morgonen, trampade i något blött och tänkte att det var Johan som kissat på golvet. Det var det inte nu heller, utan Nymfen som precis hade spytt upp en hårboll. Jag vet inte vad det är, men uppenbarligen är det något med Johan som får mig att tro att han har dålig koll på blåsan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0