Minns inte

Jag skulle ha skrivit ett inlägg igår, men blogg.se var nere så det blev inte. Nu minns jag inte vad det var jag kände var så viktigt att sprida. Det kan ha varit gnäll om att det var kallt, att jag färdigställt det andra numret av vår lilla (men naturligtvis högst läsvärda...) tidskrift Stambanan, att vi har uppläsning med anledning av denna på skolan nästa onsdag och på Loftet på Hedmanska gården den 6 mars, att det var tur att Agon kvitterade mot Gais, att jag var trött, att jag inte har en aning om vem som kan ha lånat Den gudomliga komedin, att jag ringt vårdcentralen och faktiskt lyckats få en tid till om ett par veckor, att jag snart har sportlov, att mina katter är gosiga, att jag för det mesta tycker om när folk skickar sms till mig, att min mobilräkning sjönk markant efter att jag började betala fast summa för sms, att csn gott kunde vänta ett halvår med att skicka sina inbetalningskort, att jag vill ha sommar, att jag välkomnar alla jobberbjudanden, att det där köttklistret verkar ganska bra ur allergisynpunkt om man kan använda delar av djuret isf potatis och majs eller något annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0