Fulles kalas

Igår fyllde Fulle år. Födelsedagen firades i NY, men jag tyckte att vi här hemma ändå kunde förvänta oss att han höll kalas för oss. Så blev det inte. Han valde att helt ignorera alla här hemma. Så kan det naturligtvis inte gå till så jag anordnade ett litet kalas i hans frånvaro. De som uppenbarligen bryr sig mest om honom och därför kom och åt tårta var jag, Blem, Lisa, Werner och Cissi. Det var precis som det ska vara på en födelsedag med sång och allt. Inga ballonger dock. Det där med ballonger är annars något småflickorna tycker är vad som gör ett kalas. Jag tror det var Daniel som hade kalas för några år sen och anordnade fiskedamm till dem. När han efteråt frågade om det hade varit ett bra kalas var de tveksamma just på grund av bristen på ballonger. Så det får man inte slarva med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0