Ett ickeskrivande

Som jag tidigare nämnt har jag inte skrivit något på över tre veckor. Igår satte jag dock fingrarna mot tangenterna och lät dem bilda helt meningslösa ord som inte ens i kombination blev något värt att läsas ens av mig själv. Så idag fortsatte jag på samma spår och nu är jag uppe i sju sidor. Fyra av dem nya för idag. Fortfarande inget att anstränga ögonen för. Det struntar jag i och ska fortsätta på det spåret tills det blir 20 och då se om det går att plocka något att jobba vidare på. Jag betvivlar det, men det finns om inte annat en viss tillfredställelse att se antalet ord och sidor bli fler och fler.

Samtidigt som mitt skrivande av icketext pågår bakas också bröd. Det kommer bli bra iaf. Det brukar det bli.



Kommentarer
Postat av: b.k.a.

Ickekommenterande.

2010-01-09 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0