Insidan eller utsidan

Det är olika hur man väljer att vara när man jobbar. Jag till exempel orkar inte förställa mig och vara tråktrevlig hela tiden och har följaktligen introducerat trion man ska välja vem man vill lägga med, ha eller va, trion ligga med, gifta sig med eller döda (när vi lekte den en kväll för ett ganska bra tag sen nu var kandidaterna männen vi vid tillfället träffade, alla ville döda samma person dessvärre, de slutade ses strax efter). Detta har naturligtvis varit underhållande när man står och skär grönsaker, gör mackor och dylikt. Dock fick jag tillbaka med frågan: Om dina föräldrar ligger med varandra med kondom och du måste slicka av insidan eller utsidan efteråt, vad väljer du? Själv tyckte jag det var väl lågt och vägrade svara. Ikväll valde Ninni utsidan med motiveringen: "Det blir väl som att slicka av en badboll efter en dag på stranden."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0