Jo så att

Jag har påbörjat flera inlägg som jag sen raderat. När jag har kommit halvvägs in tänker jag hela tiden "äsch, det här har ingen annan med att göra" och tar bort det. Det är en dålig tanke ur bloggperspektiv. Men så kan det vara. Sen är jag oerhört irriterad över att det inte blir tom rad längre. Det ser ju ut som att jag är dum i huvudet och inte har lärt mig styckeindelning.

Annars kan jag berätta att jag är på den nionde boken i Sookie Stackhouse-serien och idag ska jag skicka tillbaka tre av de tidigare böckerna eftersom jag föredrar när sidorna sitter kvar när jag läser. Jag har också beställt den tionde samt Charlaine Harris andra serie. Igår när abstinensen slog in cyklade jag iväg till sci-fi-bokhandeln på Davidshall och köpte den jag läser nu. Det var lite blandat folk där och en hel del väldigt underliga. Jag kände mig som det miffo jag är.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Och bara för det funkade det för en gångs skull...

2010-07-23 @ 08:40:07
Postat av: Svenne

MiFFo!

2010-07-27 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0