Oskar Linnros - en ohyvens kille

Jag känner inte Oskar Linnros. Däremot känner jag ibland igen hans låtar på radion. Och radio lyssnar jag på i kafét och där jobbar också Elna. Elna har vänner. En kompis till Elna var på en skivsignering med just ovan nämnda Oskar Linnros. Hon hette något ovanligt i efternamn, vilket inte så unge ändå herr Linnros förklarade att han tyckte var fint och frågade hur gammal flickan var. Hon skulle fylla 16. Den med sina 27 år  i sammanhanget äldre mannen lade sedan till lilltjejen på facebook. Förfrågan väntade när hon kom hem. Jag vet vad jag tycker och det är att det inte är ok. Men hon är iaf äldre än Nubokovs nymfetter. Alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0