Sven, en dålig AIK:are

Sven har uttryckt en viss uppgivenhet och kanske också en smula irritation över att jag lade upp bilden på hans attack av min hand. Han menar att sanningen är mer än så. Och naturligtvis har han rätt. Jag försvarade mig fint. Medan inget syns på min hand nu, har hans underarmar sårskorpor. Så kan det gå.
Vi gick på matchen och det var väl tur för Svenne att det gick som det gjorde. Annars hade han nog inte klarat att leva med tre syskon i himmelsblått.
Sven var inte helt nöjd med att ha oss som sällskap. Andra AIK:are på bussen tittade surt på honom.
Utanför Råsunda förklarade Sven att "Oavsett vad kommer AIK att knulla er familj sen."
En tjej i gul-svart gick förbi i för höga klackar. Sven kommenterade "Hon ser ut som hon haft analsex i tre veckor. De gör allting för laget."
Det är så olika hur man resonerar. På lördag är returen och det verkar som att Shitty och Svenne kommer ner till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0