Det här med mobiler

En reklam på tv om en mobil (SonyEricsson?) som har ett "unikt gränssnitt". Är det bara jag som blir skeptisk när jag hör det? Jag vill att ett gränssnitt ska vara lättanvänt och då brukar det vara praktiskt om det inte är alltför annorlunda andra man tidigare stött på.
Jag behöver en ny mobil, är oerhört trött på att min funkar lite sådär som bäst vad gäller samtal och inte längre alls för mms. Och jag har haft den i fyra år så det är inte slösigt att skaffa en ny heller (är inte för onödig konsumtion av elektronik, därför och av lathet som min utsladd till högtalaren glappar). Frågan är bara vad för telefon man ska skaffa sig? Alla köper sig ju en ifån nuförtiden och jag kan se fördelarna, t ex att itunes kan kopplas samman och jag kan kolla fb alltid. Nackdelen är naturligtvis att de är dyra och stora. Ah, vi får se. Jag väntar nog lite till med att köpa, såvida jag inte blir alltför förbannad på min egen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0