Kändisspotting i Malmö

Igår var jag ute och drack öl med Johan. På tempo såg jag en man som var bland det snyggaste jag sett. Och det var verkligen inte Jeppson eller den där andre från the ark som spelar gitarr med mörkt hår som tog upp plats vid vårt bord jag syftar på. Det här var en annan. Han hade ljusgula strumpor så det känns inte orimligt att han dyker upp runt möllan eller på debban igen. Alltid trevligt att se söta män ute.
När vi sen hamnade på volym satt vi på första parkett för att bevittna ett tillslag på andra sidan korsningen. Vad som hände egentligen är lite oklart, men det var två polisbilar (tre en kort stund) med minst fem poliser, en bil som stoppats och genomsöktes, tre personer som förhördes var för sig och visiterades och till slut bojades och togs med till station. Det var bra tv.
Innan vi sökte oss till falafelvärlden stannade vi till på en öl på carib kreol. Där satte sig Tingsek vid vårt bord. Det underliga där var att han tog av sig tröjan och satt i linne. Vad är grejen med det? Är inte det typ snudd på underkläder inomhus? Det var inte så varmt heller, jag hade kofta.
Ikväll träffa Ninni och Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0