Liggedikt, polygrip och nationaldag

Igår var jag på Debaser, surprise, och det var också en hel hög folk från liggedikten. Det blev så pass absurt efter en stund att kvällen blev en fnissfest bara av den anledningen.

Innan fröken C och jag gick dit hade vi middag, då med Krillan också. Det var 1-årsdag för Cissi utan Kringlan, vilket naturligtvis firades med klänningsmiddag. Jag hade hennes Vibskov och var snygg som få. Så även de andra flickorna naturligtvis. Om inte Krillans ifån hade tramsat sig hade jag kunnat uppbringa bildbevis också. Istället bjuder jag på hemmets viktigaste köksverktyg - polygripen.



Idag fira nationaldagen traditionsenligt. Tack Fulle för att du påminde mig om det imorse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0