Patetiken frodas i Malmö, del 10

Ja men visst. Det stämmer. Det som alla (inte alla, bara dem som saknar hjärnceller och hatar mig och ändå läser detta) hoppas, men inte inte riktigt tror. Nu reder vi ut saken. Det är enkelt gjort: Jag har inget liv. MEN, det kan vara roligt ändå! Min mor försöker få mig att leta börsmäklare på Lilla Torg eller något, jag vet inte, jag bara tolkar vad hon kommenterar på fb. Nu vill jag inte ha Lilla Torg-skabb rent generellt så det känns som en oerhört dålig idé. Sebben föreslog mig idag att pyttemän skulle vara något att satsa på. Uppenbarligen är det något han vill bevisa där. Jag hade en alldeles för lång konversation med Cissi och Elias om kondomer ikväll och kom fram till att förr kastades (bokstavligen om jag satt framför tvn hemma) de på en hela tiden överallt. Långlördag var skäl nog att dela ut. Inte längre. Malmö är väl besvikna över att abortstatistiken går ner och vill ha mer pengar igen. Annars känner jag mest att jag ska sova och se om jag överdrev likheten med danskarna imorgon.
Ja, och om någon undrar så glömde Cissi snus och mobil hemma och lämnade mig ensam i parken ikväll. Temat för dagen, dumpa Teresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0