Så många problem, så lite att gnälla över

Jag har sorterat mina böcker, skönlitterära sådana alltså, efter färg.Det ser väldigt fint ut fram tills man kommer till alla vita böcker och i slutet alla svarta böcker. Detta kräver lite tankemöda innan jag reder ut en lösning.

Jag har haft slut på allergitabletter några dagar. Van vid regn och skräpväder har det inte varit ett så pass stort problem att jag faktiskt tagit mig samman och gått till apoteket. Idag har jag nog inget val.

Igår passade jag på att vara i solen även om det bara blev ett par timmar i blåsten. Nu hoppas jag att vinden mojnar lite snabbt så jag kan ut igen i sommarkläder utan att behöva frysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0