De blir bara yngre

Jag har gjort ett tredjeval nu. Det blir ju lite trist när ens spelare aldrig ens är på bänken.. Och jag går ner i åldrarna för varje nytt val. Sudic 90:a, Dejan 91:a och nu Dardan 92:a. Så en uppdatering:

Blem - Durmaz
Farmor - Agon
Fritte - Hamad
Fulle - Dusan (Rolle suppleant)
Harry - Kruys (har planer på att byta efter klippet, ja hur blir det Harry, ska du byta eller?)
Jag - Dejan, Dardan (Sudic egentligen)
Jofi - Elanga (Ofere egentligen, men som han sade när han bytte till Elanga "Jag är inte rädd för hiv.")
Jonathan - Elanga (Ofere egentligen)
Julia - Halsti (ska avkräva ny spelare om hon kommer på måndag)
Krillan - Gische (Agron suppleant)
Lisa - Larsson (Halsti egentligen)
Max - Ricardinho (Halsti egentligen)
Oscar - Larsson





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jude law gillar :D

2010-05-19 @ 10:39:06
URL: http://pernillakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0