Blod

Jag skrev precis om svett så det här blir i lite fel ordning. Tårarna får komma sist iaf.

Allt på sin plats. Till exempel ska blod hålla sig i blodomloppet. På sin höjd kan det accepteras vid mens. Eller ibland kan det vara väldigt välkommet just vid/med mens. Men sånt slarvande ska man inte hålla på med att den lättnaden ska behöva infinna sig. Det är onödigt. Finns massor av människor som gärna påpekar det. Det där med slarvande alltså. Inte till mig vad jag hört iofs. Men på Cissis fest i fredags var det en osympatisk dam som tyckte det var på sin plats att påpeka för en man att om han skulle ligga med tjejen han hade på g, skulle han se till att använda kondom. Mycket underligt uttalande. Särskilt som hon inte har en aning om hur den andra tjejen ligger. Om jag kände mig underlägsen i ett sammanhang hoppas jag verkligen att jag inte tar till såna korkade metoder att försöka höja mig.

Vad jag skulle komma till med det där blodet är iaf att min magkatarr verkar ha bättrat sig ganska bra nu. Kräks inget blod alls och det gör inte ont när jag äter. Eller dricker öl vilket jag provade på igår. Eller vin vilket jag provade på i förrgår. Vädigt moderata mängder båda gångerna dock. Fortfarande öm om man trycker mot magsäcken å andra sidan. Får försöka hålla det på en rimlig nivå på Hasslö i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0