Raps och fortsättning på filmerna

Blemman skriver om att rapsen håller på att slå ut på sin blogg. Det påminde min vinsega hjärna om att jag ju tog en bild med mobilen på blommande raps längs E22 nånstans där det brukar vara olyckor och köer och grejor, Hurva tror jag det var. När jag nu laddade in bilden i datorn är det tydligt att jag missade större delen av rapsen när jag vevade ner rutan (eller tryckte på knappen som reglerar fönstren). Det får man ta. Rapsen syns iaf.



Nu har Lisa bytt om till pyjamasbyxor. Jag ville sova middag vid halv nio. Det fick tvärt nej. Nu ska vi välja mellan två usla filmer med Jennifer Aniston. Marley & jag blev det tror jag. Lisa som hävdar sig vara teknikgeni idag har också lyckats ställa in filmerna så att alla menyval i dvdn plötsligt är på tyska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0