Vem bjuder oss på kalas?

Om en månad är det midsommar. Jag tänkte att någon borde bjuda mig på fest. Förslag på personer som borde bjuda tillbaka sen tre nyårsfester i rad:

Joel, Zari, Alex, Elin, Erik, Robin, Bettan, Georges, Kalle, Nisse, Martin, Daniel, Johanna, Julian, Sven, Johanna, Jonathan, Gustaf, Ylva, Ylva, Marcus, Rebecca, Sofia, Fibbe, Astrid, Theo, Linus, Jesper, Marco, Sanne, Cissi, Erik, Lisa, Tomas, Jofi, Jörund, Fredrik, Maria, Benke, Stina, Ellen, David, Magnus, Johan, Thomas, Krillan, Christian, Alexander, Sara, Sara och en massa människor jag inte minns samt alla de jag inte vet vilka de är. (Ja, jag kollade igenom bilder när jag sammanställde det här.)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Eh... förstår inte riktigt varför JAG skulle vara skyldig dig en fest. Däremot tycker jag att någon av de du taggar även bör bjuda mig, såklart!

2010-05-20 @ 20:22:56
Postat av: Teresa

Nu finns det fler än du som jag kallar Cissi så du är undantagen i det här fallet. Men bara i detta. Så du vet. Till en annan gång.

2010-05-21 @ 00:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0