Guldcitat

Jag utlovade en fortsättning och det har ju gått två veckor nu så det kan vara läge att påminna om guldet igen. Lisa har varit så seg med bilder så det blir bara Krillans:




På väg ner.


Krill var fortfarande mer i chock än glad när vi kom ner till plan.


Så glada i sina hjälmar. Inga tramsiga diadem som damerna fick. Vad var grejen med det? Att de är små söta prinsessor? Har svårt att tänka mig att de är det.


Petter anslöt på Möllan.


Jag drack öl. För många öl.


"Bra jobbat", sa jag till Halsti sent om natten. Han höll med: "Ja, visst är det. Jag brukar aldrig få blondiner på kroken. Bra jobbat tycker jag med." Jag fnissade mig tillbaka till Krill.

Alltså, Lisa drack ju inte starkare än cola på Hipp, hade någon ursäkt om ny chef på jobbet nästa morgon, jag vet inte. Hon var iaf oerhört mycket mer uppmärksam än jag verkar det. T ex stod Kruys med tre polare i en ring och demonstrerade runkrörelser. Han är för spexig den!


Gisches slips är som sagt i Fulles ägo.

Muddi om han skulle ta plats i startelvan nästa säsong: "Ja, det hoppas jag!" Underförstått, något annat vore en fullständig orimlighet. Uppvisar alltså vissa likheter med Dardan. Om jag inte missminner mig höll han också med Dardan om tjejen som var en hora för att hon hade sex med sin kille när de var på semester. De är för härliga de där två.

Lisa om Alex anmälan för misshandel: "Gillar hans kommentar i expressen på fråga om han var berusad: nej hade druckit lite lagom. Jag såg honom raglandes grovhånglandes upp en tjej jämte baren. Men lagom kan ha så olika innebörd för folk."


En Mff:are och Djurgårdare som hyllar Malmö på Stortorget. Den ena lite slitnare än det andre.

För övrigt tycker jag inte att man ska ta bort Bajen forever från pokalen. Det är för roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0