Det har varit jul

Det ska nog ganska mycket till för att missa att det varit jul. På bloggen har det inte direkt varit så julaktivt så om man inte känner mig skulle man kunna tro att jag missat det. Eller inte.


Fedden gosade under granen. Alltid. Och drog med sig barren. Överallt.


Jonas gosade med Fedden.


Julafton i Lommaren. Riseberga innan dess, men keine foton därifrån.


Lennart borstade tänderna med Jonas tandborste. Fräscht. De kanske är närmare varandra än jag visste som till och med delar munhygienprodukter med varandra så obehindrat. Vet inte riktigt vad jag tycker om saken egentligen. Bäst att låtsas som ingenting tror jag.


Tomten poserade glatt. Den bästa tomten.

Sen var det kanske så att någon hade varit lite magsjuk dagarna före jul och luktade lite väl mycket på korken. Så kan det ha varit. Den klena magens del i edtta tycker jag att vi förstorar. För det kan väl ändå inte vara så att man skulle överkonsumera alkohol på julafton? Det kan jag inte tänka mig. Jag mådde utmärkt, om än var lite trött, på juldagen, så det måste ha varit magen bara. Det var iaf väldigt trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0