Nymfen gästbloggar: Orolig sömn

Ni vet hur det är när man har en stor dag framför sig, hur svårt det kan vara att sova. Nu var det inte bara jag som var spänd inatt. Min människa låg och vände på sig också. Hon hade väl fullt upp med att gå igenom alla detaljer inför min födelsedag. Om ni tittar på vår graf nertill ser ni att det står djupsömn där efter två något. Detta är felaktigt vill jag påpeka. Den dippen visar bara på att vi var uppe en sväng och tog en macka, alltså inte jag utan min människa. Hon äter så konstiga saker. Mackor.. Hallå. Själv var jag uppe och åt lite torrfoder där strax före ett. Så när ni ser diagrammet nu så förstår ni varför jag måste ta en tuppis nu. Ska bli skönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0