Nymfen gästbloggar: Var är tonfisken?

Som väl alla känner till fyller jag år idag och det är inte vilken födelsedag som helst. Nej, nej, det är tvåsiffrigt som gäller nu! 10 år! Kom inte säg att jag är liten nu. Mer än då att jag är nätt i figuren, det är viktigt att tänka på vad man äter så att man håller sig i form. Och apropå att äta. Min människa.. Inte nog med att hon snoozade bort en tjugo minuter så här på morgonkvisten, hon har fortfarande inte gett mig någon tonfisk! Och klockan är snart kvart i nio! Ingen tonfisk! Jag har varit oerhört tydlig på den punkten de senaste veckorna, att jag vill få tonfisken serverad sekunden jag vaknar på morgonen. För dåligt. Bättring!


Visst, det är mysigt att gosa, men tonfisk är viktigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0