Nymfen gästbloggar: Visa respekt för de äldre

Dagens ungdom. Jag säger bara det. Dagens ungdom. Ingen ordning. Här låg jag och sussade lite på maten och vad händer då?! Jo, Skitfedden tar MIN puff! MIN puff! Vad tror hon att hon har för rätt att lägga sig där?


Ser ni den lömska blicken?

Jag minns minsann när hon flyttade in hos mig och mina människor. Ha! Då var hon inte så tuff minsann! Världens mes till och med. Sprang och gömde sig under soffan och bakom sängen och sånt! Skittöntig. Fast de otrevliga dragen var märkbara redan då. Jag som ändå har några utflyttade ungar sen tidigare kände att hon kunde behöva lite stöd. Det verkade ju som att hon inte var riktigt säker i sig själv än. Så jag gick fram och nosade vänligt hej. Och vad tror ni jag fick tillbaka? Ett fräs! Hon fräste åt mig! Redan där anade jag oråd. Husieslödder. Såna är inte att lita på. Går omkring och mallar sig och tror att de är lite coolare än alla andra. Icke!


Ni ser hur mesig hon var?


Hur kan den här mesproppen tro att hon har rätt att mopsa sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0