Barnförbjudet hos Krill

Igår ljöd hymnen från telefonen och det var Krill som ville bjuda på middag. Trevligt trevligt tänkte jag som ofta upprepar ord så som jag just gjorde.

Krill var i Göteborg och lekte Krobban, dvs träffade Robban, i helgen. Jag passade Pucken i vanlig ordning. Dessvärre hade jag inte så mycket tid för kaninen och mitt inplanerade extrabesök hos honom på söndagmorgonen ställdes av naturliga skäl in så han var en surkorv när Krillan kom hem. Hon hade också haft en lite halvdan söndag efter att ha efterfestat med 54-åriga Gudrun i lägenheten en våning upp från Robban och Björn. Helt normalt. Gudruns 21-åriga dotter hade smitit förbi dem i vardagsrummet och låtsats som ingenting med ett hemsläp vid sextiden på morgonen. An oklar anledning öppnade hon inte dörren till sitt rum när hennes mamma knackade på.

Krillan och Cissi har inga problem överhuvudtaget med att berätta allt möjligt så länge det rör sig om deras sexliv. Fullt så öppen är däremot inte jag. Så medan Krill plockat fram överbliven julchoklad, aladdinask, bläddrades det i vuxen.ses produktkatalog och Cissi inspekterade Krobbans inköp i Göteborg.


Så mycket spännande läsning. Oerhört koncentrerad Krill.



Cissi godkände av bilderna att döma "silverraketen" alternativt "fittpatronen" som Elias uttryckte det.

Så kan det gå till om man blir bjuden på middag en måndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0