Terminstart

Det är måndag. Alla arbetande människor är tillbaka på jobbet efter julledighet och skolorna har öppnat igen, även vuxendagiset jag går på. Det innebär naturligtvis inte att jag hänger i Skurup dagarna i ända för det. Ingen anledning att oroa sig, jag lär dra omkring i lägenheten i morgonrock till sen eftermiddag nu med.

Jag påbörjade än en gång mitt lära-mig-äta-äggprojekt idag. Det gick sämst hittills. Tur man har annat att äta hemma.

Ska träffa Alinah ikväll. Innan dess ska jag skriva mina dagliga 400-500 ord. Om jag känner mig riktigt duktig kommer jag att cykla iväg till Heleneholm och gå på jympa också. Det känns inte jättetroligt i stunden, men man vet aldrig om man skulle få en energikick plötsligt. Ja, ungefär så ser dagen ut. Inköp av kattsand är också en plan nu när man kan ta sig fram på gatorna igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0