Busy busy

Busy dag. Möte på förmiddagen sen lunch på Meze med Lisa. Precis när jag tackat nej till kaffe och vi sagt hej och jag började cykla mot shopen dök Fulle upp från ingenstans (han hävdade hållplatsen Konserthuset men jag vet inte det jag). Han gjorde en aktiv övertalningskampanj att få med mig till Kafferosteriet. Kampanjen bestod i "Ska du med och ta en kaffe?" Han var alltså lite duktigare på den än Lisa denna dag. Han pussade på Christina ett par gånger. Sött. Hon kände igen mig från när vi hälsade på Deb för några månader sen när hon och Fulle knappt var nånting än. God egenskap. Hon bjöd oss på kaffet. En bra tjej helt enkelt.


Fulle försöker uppenbarligen dölja något.


Sin halvdana skäggväxt var det som synes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0