Dålig flickvän

Idag har jag kanske inte direkt höjt mina aktier på förhållandebörsen. Först försov jag mig och flög upp och gjorde mig iordning utan att visa mer hänsyn till mannen som försökte sova än att jag inte tvingade upp en. Ett par timmar senare ringer han och undrar om jag har hans plånbok och visst har jag det. Den låg i tryggt förvar i min handväska. Fem minuter senare är det än en gång hans nuna som dyker upp på displayen. Den här gången har han en minst lika relevant fråga: Hur ska han komma ut? Det kan ju till exempel vara så att jag råkade låsa in honom och ta med mig reservnyckeln till Höör. Praktiskt. Dålig flickvän som sagt. Cissi var som tur var fortfarande i Malmö och fick ta sig hemåt för att släppa ut honom. Bra Cissi. Dålig Teresa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0