Sex som rättighet

Jag läser på Expressen om galna fransoser. Exfruar som får skadestånd för att mannen velat ligga för lite. Känns det rimligt? Om nu sexfrågan var så viktig att det krävdes skilsmässa på grund av det, kanske man kunnat avsluta äktenskapet lite tidigare än efter 21 år. Annars trodde jag att det mest var i skvallerlkolumnernas ryktesflora sex var inskrivet i vigselbeviset.

Jag läser på DN om en USB-massagestav som ska vara så himla bra eftersom den dels är så diskret att man inte tänker på den som en sexleksak fastlänkad i datorn, dels rymmer upp till 8 GB. Jag vet inte, kanske jag som är tönt, men hallå. Vad är det som ska sparas på den? Är det jag som är pryd som inte tycker att en massagestav är det lämpligaste lagringsverktyget att ta med till powerpointpresentationen på jobbet? Troligtvis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0