Relationsrådgivning med Kringlan

Jag kommer sällan ihåg vad jag drömmer, troligtvis för att det är så förbaskat tråkiga drömmar. Natten till lördagen drömde jag dock något som jag själv tyckte var ganska konstigt. Jag satt på ett fik med Kringlan i Malmö någonstans. Det var ett lite underligt ställe eftersom man satt helt avskilt från alla andra trots att det var mitt i rummet. Jag var fortfarande tillsammans med Seb och hade lite bekymmer som jag tänkte att Kringlan skulle kunna hjälpa mig att reda ut. Varför jag vände mig till Kringlan? Bara det är ju konstigt. Åtminstone eftersom samtalet löpte helt alkoholfritt och vi nog aldrig har haft några förhållandediskussioner överhuvudtaget utan vin. Iaf. Jag hade tydligen legat med en tjej och vi diskuterade huruvida jag skulle berätta det för Seb. I drömmen undrade jag också (för mig själv, inte till Kringlan) hur det hade kommit sig, hur jag hade jag hamnat i säng med en tjej. Det var mycket konstigt även i den världen. Väldigt abstrakt, inga bilder eller någonting från den här samvaron poppade upp heller. Men tydligen hade det hänt. Kringlan var inställd på att det bästa var att bara hålla tyst. Jag undrade över om det verkligen var så mycket att fortsätta vara tillsammans med Seb egentligen. Där var Kringlan diplomat. Det var mer det där med att inte berätta han var tydlig med. Ja, det var inte mer än så. Men varsågoda, en inblick i mitt sexliv som inte ens har hänt. Det är ungefär så mycket jag delar med mig av här så håll till godo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0